Niin, otsikkohan kertoo kaiken. Olen unohtanut pelata, koska olen keskittynyt uuden ropen tekemiseen eräässä retrohotellissa. Jos et ( te ) tiedä, mitä tuo tarkoittaa, niin kannattaa etsiä netistä vaan tietoa. Nopeasti sanottuna retro - hotellit ovat Habbo Hotellin pienempiä versioita, joita on tuplasti enemmän kuin näitä isoja virtuaalihotelleja maailmalla. Lisäksi olen roolipelannut, kirjoittanut ja pelaillut pelejä, ja unohtanut tämän Lc'n joksikin aikaa.
Nyt olen mökillä, viidestä päivästä kulunnut ainakin kolme, neljä parin tunnin päästä. Olen suunnitellut täällä uuden blogin luomisen, johon alkaisin kirjottaa tarinoita. Minulla on sellainen jo, mutta se on minusta.. no, kehno. En unohda tietenkään sitä - enkä todellakaan tätä! - vaan yritän panostaa myös siihen.
Yksi asia vielä. Uskon, että syypää siihen, että ladatut eivät tule peliin, on se, että minulla ei ole The Sims 2 - peliä. Saan ehkä kaveriltani lainaan Doutle deluxen ( miten se kirjoitetaankaan, hömm.. ), jolloin saan samalla juhlien kamasetin ja yöelämän. Noniin, nyt lopetan tämän höpöttämisen, ja alan katsella telkkua. Heiheii : D
Kommentit