Neljäs osa, päästän teidät lukemaan, koska minulla ei ole mitään kommentoitavaa tähän.. Tai onhan sitä. Suuri osa kuvista saattaa olla sumeita, koska ne ovat ihan hirvittävän pieniä, ja niistä pitäisi saada isompia, mutta tarkkuus taas.. hmm.. no, olkoot niin.

Lola syleili Rosieta ja lauleli tälle tuutulaulua. Pikkuinen oli torkahtaa Lolan kätösille, puristi tiukasti ihoa ja haukotteli hiljaa. Lola laski pikkuisen kehtoonsa hitaasti, koska toivoi että tämä ei saisi naarmun naarmuakaan siinä.

Kaksikolla oli nimittäin muutakin tekemistä kuin uuden perheenjäsenen lellittely.

Seuraavana aamuna kaksikko heräsi jälleen samaan aikaan. Tai oikeastaan he nousivat ylös samaan aikaan, Lola oli herännyt aijemmin ja jäänyt makoilemaan vällyjen alle.

Ed käsi aamupesulla, sillä edellisiltana se oli jäänyt tekemättä.

Ed meni pariksi tunniksi kaivelemaan maata. Löytösaaliiksi jäikin aarrearkku ja kartta kolmijärvelle, jotka molemmat myytiin ja jonka jälkeen varaa oli ostaa kaikenlaista, mutta rahaa ajateltiin säästää tulevaan.

Illemmalla saatiin nauttia Lolan liemisoppaa, joka auttoi tautiin kuin tautiin. Vaikka tauteja ei kummallakaan ollut, oli soppa yhtä hyvää, vaikka silla ei yritetty parantaa mitään.

Rosiella oli tullut hänelle tuutetuista maidoista niin kamala pissahätä, että oli päästänyt alleen, ja aloittanut siitä sitten kamalan kiljumisen ja nyrkkien huitomisen. Onneksi Lola sentään tuli ja pelasti pikkuisen.
--

Lolan ajatukset kävivät vähän väliä täällä päin..

Lolan vatsassa alkoi yhtäkkiä vääntää niin kamalasti, että hän suuntasi vatsaan kaiken varalta.
'' Olikohan se iltapala, joka saa vatsani näin pahasti mullin mallin? '', Lola kysyi itseltään. '' Vai onko tähän sakkiin tulossa lisää kiljuvia naperoita? ''
Lola alkoi tuijottamaan mahaansa, joka näytti ehkä hitusen isokokoisemmalta kuin aijemmin.

Samoihin aikoihin Ed kokeili hiekkalinnan rakennusta.
'' Tähän tulee sitten kolme tornia ja paljon meritähtiä ja ja.. '', Ed suunnitteli innokkaasti.

Lopputulos ei kuitenkaan ollut sellainen, mitä luoja oli toivonut.
--

Seuraava aamu alkoi normaaliin tapaan: Ed kävi tarkistamasta netistä, oliko siellä vapaita työpaikkoja hänelleen taikka Lolalle. Lola taas otti jääkaapista eilisen muonia aamupalaksi tai teki niitä aamutuimaan.

Niin muuten, koska rahaa oli tarpeeksi, perhe osti taloon kirjahyllyn Rosien ja muiden naperoiden takia.

Ed päätti testata, löytyisikö hiekan keskeltä mitään. Hän kokeili kolme kertaa eri paikasta, kunnes löysi meritähden, joka toi kotiin ainakin neljäsataa simoleonia lisää.

Lola taas istui ompelukoneen ääressä ja tienasi sillä mukavasti rahaa ( Ja pah, totesi Ed sille kun verrattiin kaksikon saamia rahasummia; Lolalla yli kolmekymmentä ja Edillä yli neljäsataa ). Lisäksi hän hoiti Rosieta aina kun huomasi tämän itkevän seinän toisella puolella kovan ääneen.
--

Illemmalla Rosien juhlia juhlittiin. Pikkuinen puhalsi Lolan avustuksella kakun kynttilät sammuksiin.

Yksi heitto vain, ja Rosiesta kasvoi nuori taaperonalku.

Tälläinen kaunokainen Rosiesta kehittyi kun hän kävi peilin edessä.
--

Ed asteli pihalle ja katseli siskonsa kotia kohti. Rosie oli uinumassa kehdossaan ja Lola istui ompelukoneen ääressä.
'' Pitäisikön ilmoittaa Mollylle synttäreistä.. '', Ed kysyi Mollyn talolta, joka pysyi hiljaa.
--

Molly oli miettinyt tiskillä istuessaan maailman menoa ja veljensä hyvää elämää, kun hänen uuni syttyi itsestään tuleen. Se suorastaan roihahti liekkeihin ja aikoi heti iskeä viereiseen työpöytään. Molly joutui kovaan paniikkiin ja alkoi huutaa apua. Kukaan ei kuitenkaan tullut ovesta sisään. Ja miksi ihmeessä palovaroitin ei toiminut siinä kohtaa?!

Molly nappasi nurkasta vaahtosammuttimen ja alkoi suihkuttaa liekkeihin vaahtoa. Hän yksi ja kakoi ilmaa, huone alkoi suorastaan täyttyä savusta, joka täytti keuhkot ja sai ympäristön sumenemaan. Palo alkoi kuitenkin sammuta hitaasti mutta varmasti ja pian Lola alkoi availla ulos johtavia ovia.

Mollyn avattua ovet ja saatuaan keuhkot puhtaiksi hän avasi uunin luukun ja katsoi, mikä oli palon syy. Hirvittävä savupilvi pöllähti päin hänen naamaa, ja Moly yski jonkin aikaa. Katsottuaan uuniin ja henkäisi hämmästyksestä lisää savua.
'' Mitä, paahdettuja leivonnaisia? '', Molly ihmetteli. '' Mutta.. enhän minä mitään ole nyt valmistanut! ''
Molly katsoi hämmästyneenä uunia ja nappasi pesusienen kaapista. Sen jälkeen hän alkoi jynssätä uunia puhtaaksi ja viskasi paahdetun leivonnaisen roskiin.
Tähän loppui neljäs osa. Hyvä loppu, vai? O.o Huomasin juuri että Rosie ei olekkaan äitinsä kopio, silmät ovat isältä.